مشتری گرامی،

چنانچه تاکنون از خدمات پس از فروش لوازم خانگی هانس -که همراه با ضمانت نامه معتبر نامیان تجهیز ارائه می گردد- استفاده نموده اید، خواهشمند است فرم نظرسنجی زیر را به دقت تکمیل و ارسال فرمایید. بدیهی است دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما مصرف کننده گرامی، ما را در بهبود کیفیت ارائه خدمات یاری خواهد نمود.


لطفا رضایت خود از هر یک از موارد ذیل را با علامت زدن گزینه مناسب بیان فرمایید. (بدیهی است شماره ۱ نشان دهنده رضایت کامل بوده و شماره 4 عدم رضایت را نشان می­دهد).

۱- سهولت دسترسی و برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش

۲- اطلاع رسانی مناسب اخبار مختلف مرتبط با خدمات پس از فروش به مشتری

۳- مناسب بودن نحوه برخورد کارکنان واحد خدمات پس از فروش و ایجاد حس احترام متقابل

۴- پاسخگویی سریع و مناسب به درخواست­های مشتری توسط کارکنان واحد خدمات پس از فروش

۵- میزان تسلط، مهارت و دانش فنی کارشناس تعمیرگاه در ارائه خدمات پس از فروش (عیب یابی و تعمیر دستگاه)

۶- پیگیری، هماهنگی و مناسب بودن فاصله زمانی درخواست خدمات تا زمان ارائه خدمات

5 + 3 = ?