شرکت نامیان تجهیزپارسی، با برخورداری از بخش هایی همچون واحد الکترونیک و مکانیک پیشرفته، متخصصین مجرب و با تجربه، کارگاههای فنی مجهز، سیستم های پیشرفته ثبت اطلاعات مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان CRM و شبکه ارائه خدمات پس از فروش منسجم مفتخر به ارائه خدمات پس از فروش کالاهای لوازم خانگی هانس در سراسر ایران می باشد. لذا این شرکت با اجرای دقیق قوانین و مقررات و استانداردهای ارائه خدمات پس از فروش موفق به اخذ تأییدیه از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گردیده و با ارائه خدمات با کیفیت در سریعترین زمان ممکن، جلب رضایت بیشتر مشتریان محترم را در اولویت امور خود قرار داده است.

از آنجا که هدف این شرکت ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان محترم می باشد، لذا خواهشمند است با تکمیل فرم نظرسنجی خدمات و یا ارسال نظرات و پیشنهادات خود به صندوق پستی 668-16765، ما را در این امر مهم یاری فرمایید. همچنین جهت آشنایی با شرایط ضمانتنامه و نحوه فعالسازی آن بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

همکاران محترم به منظور پیوستن به شبکه خدمات پس از فروش شرکت نامیان تجهیز پارسی، عبارت فرم را کلیک نموده و فرم همکاری شرکت را تکمیل و ارسال فرمایید.